Osteopath.co.il

רח' יגאל ידין 37
מודיעין, ישראל

דניאל שר: אוסטאופת

דניאל שר חבר באגודה הישראלית לאוסטיאופתיה וחבר במועצה הכללית של אוסטיאופתיה בבריטניה. בעל תעודת המרפאה הבטוחה המוענקת על ידי המועצה הבריטית.

אגודה הישראלית  של אוסטיאופתיה
  • מהי אוסטיאופטיה
  • ביקור אצל האוסטאופט: למה עלי לצפות
  • מצבים מתאימים לטיפול אצל האוסטיאופת
  • הייחודיות שבטיפול האוסטיאופתי
  • תפקיד המטופל
  • ההיסטוריה של האוסטיאופתיה
  • לימוד והכשרה של האוסטאופת
  • הסטטוס של האוסטיאופתיה בישראל
  • מעמד האוסטיאופתיה בעולם
  • מחקר באוסטיאופתיה
  • מצבים מתאימים לטיפול אצל האוסטיאופת

אוסטיאופתים ידועים כמטפלים בפציינטים הסובלים ממגוון בעיות אורטופדיות; ראומטיזם, תלונות על כאבי צוואר, כתפיים, גב, ירכיים, קרסוליים, וברכיים,  שנפגעו כתוצאה משינויים ניווניים, פציעה או מתח.  לאמיתו של דבר הרפואה האוסטאופתית מכסה יריעה רחבה של טיפולים בכל תחומי הרפואה.

כיוון שהאוסטאופתיה היא שיטת טיפול עדינה ובטוחה, ערכה הוא ייחודי גם בטיפול ברך הנולד. מתח בצואר, ראש, בית החזה או כתף  - כמעט בלתי נמנע כשהתינוק חשוף ללחצים בתעלת הלידה ואולי גם ללחצים

מבחוץ, במיוחד,  אם היה צורך בהתערבות בלידה.  האמרה האוסטאופתית מעולם לא הייתה נכונה יותר בנוגע לתינוקות: "כמו שענף קטן מתכופף כך גדל לו עץ" והיא נהיית אמיתית יותר עם הטיפול ברך הנולד.

“As the twig is bent so grows the tree”

במקביל ובאותו אופן לקוחות מבוגרים יותר, הסובלים לדוגמה מדלקת בחזה יכולים להיעזר ברפואה האוסטאופתית בהליך של הנעת בית החזה והחזרת תפקוד ואספקת מערכת הדם והעצבים לתיקונה. באופן דומה עוזרת השיטה בהקלת המחושים באוסטיאופורוזיס.

עוד שניים מתחומים רבים ברפואה בהם האוסטאופתיה היא בעלת תפקיד בעל ערך הם רפואת נשים ומילדות. כאן נותנת שיטה זו מענה על בעיות בהקלת המחושים במשך תקופת ההיריון ובמהלך הלידה, כמו גם בתסמיני תקופת הבלות.